ARAMA SONUÇLARI

Toplam 58 adet sonuçtan 20 tanesi görüntülenmektedir.

Arama









Yıllara göre arama

Özel Aralık Girişi

Kaynaştırma Eğitimi Mekanlarında Yaşam Merkezi Biriminin Tasarım Kriterlerinin Belirlenmesi Üzerine Bir İnceleme: SERÇEV Engelsiz Meslek Lisesi Örneği
İÇLİS-II I İç Mimarlık Lisansüstü Çalışmalar Sempozyumu-II, 26 Ekim 2017
GÜLBAHAR SİMGE,CORDAN ÖZGE
Özge Cordan Tam metin bildiri
Hesapmekan Alternatif Bir Tasarım Hesaplaması Düşüncesi ve Eğitimi Girişimi
Yapı, No. 419, Ekim 2016, s. 142-146, ISSN: 1300-3437
SÖNMEZ NİZAM ONUR,ATAŞ ZEYNEP
Nizam Onur Sönmez Özgün Makale
İç Mimarlık Eğitiminde Tasarım ve Ölçek Bağlamında Farklı Yaklaşımlar Bitirme Çalışmaları Üzerinden Bir İnceleme
3. Ulusal İç Mimarlık Eğitimi Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 5 Kasım 2015
GARİP ERVİN,GARİP SENİYE BANU,MELİKOĞLU EKE ARMAĞAN SEÇİL
Tasarım Sürecinde Hayal Gücü
1. Ulusal İç Mimarlık Eğitimi Kongresi, ITU, İstanbul/TÜRKİYE, 25 Ekim 2007
S B GARİP, Ç YURDAKUL
Mimarlık Eğitiminde Haritalama: Geleneksel Eril Mimarlık Üretimine Yaratıcı Bir Eleştiri
Dosya, Eylül 2019, s. 5-17, ISSN: 1309-0704
ŞENEL SIDIKA ASLIHAN
Kaynaştırma Eğitimi Mekanlarında Yaşam Merkezi Biriminin Tasarım Kriterlerinin Belirlenmesi Üzerine Bir İnceleme: SERÇEV Engelsiz Meslek Lisesi Örneği
İÇLİS-II I İç Mimarlık Lisansüstü Çalışmalar Sempozyumu-II, 26 Ekim 2017, s. 125-137
GÜLBAHAR SİMGE, CORDAN ÖZGE
Özge Cordan Tam metin bildiri
Learning by Drawing in First-Year Design Education
ESTÜ Journal of Sketchle, Vol. 2, No. 1, Nisan 2022, s. 8-15, ISSN: 2757-9409
KÜÇÜKERSEN FIRAT, ÖZEMİR FATMA PINAR
Differences in self-regulated learning strategies among industrial design students: A convergent mixed-methods study
ITU Press, Press of the Istanbul Techncial University, No. 2, Ocak 2022, s. 277-299, ISSN: 1302-8324
ATEŞ AKDENİZ AYSUN, TURAN GÜLNAME
Exploring Dialogic Interactions in Foundation Design Studio through the Role of Participant Observer
Applying Education in a Complex World, Toronto/KANADA, 26 Nisan 2023
KÜÇÜKERSEN FIRAT, ÖZEMİR F. PINAR
Covid-19 Nedeniyle Uygulanan Uzaktan Eğitim ile Yüz Yüze Eğitimin Karşılaştırılması: İki Mimarlık Teknolojisi Dersindeki Öğrenci Görüşleri
PANDEMİ SÜRECİNDE GÜNCEL GELİŞMELER VE GELECEĞE DÖNÜK YAKLAŞIMLAR: TASARIM EĞİTİMİ VE UYGULAMALARI ULUSAL EĞİTİM SEMPOZYUMU, Ankara/TÜRKİYE, 29 Mart 2021, s. 11-30
ALTUN MEHMET CEM,ARTUĞ SÜHAN
Tasarım Eğitiminde, Biçim Grameri Tabanlı Eğitici Bir Uzman Sistem Denemesi
İçmimarlık Eğitimi 2. Ulusal Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 20 Aralık 2012, s. 117-126
GÜZELCİ ORKAN ZEYNEL
Orkan Zeynel Güzelci Tam metin bildiri
Bilgilenme Düzeyinin Algılama Üzerindeki Etkilerinin İrdelenmesi
“Mimari Tasarım Eğitimi: Bütünleşme 2” 2. Ulusal Sempozyumu, İstanbul/TÜRKİYE, 20 Ekim 2011, s. 94-104
TÜRKYILMAZ EMRAH,CANBAY TÜRKYILMAZ ÇİĞDEM,GÜZELCİ ORKAN ZEYNEL,TERLEMEZ ALİ KEMAL
Orkan Zeynel Güzelci Tam metin bildiri
Tasarım Eğitimine ve Araştırmalarına Etkileri Bağlamında Dijital Fabrikasyon Laboratuvarları
İç Mimarlık Eğitimi 3. Ulusal Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 3 Kasım 2015, s. 355-363
GÜZELCİ ORKAN ZEYNEL
Orkan Zeynel Güzelci Tam metin bildiri
Differences in self-regulated learning strategies among industrial design students: A convergent mixed-methods study
ITU Press, Press of the Istanbul Techncial University, No. 2, Ocak 2022, s. 277-299, ISSN: 1302-8324
ATEŞ AKDENİZ AYSUN, TURAN GÜLNAME
Affective Pedagogies: Experimental Approaches in Architectural Design Education
Capacious Conference: Affect Inquiry/Making Space, Lancester/AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 8 Ağustos 2018
GÖRGÜL EMİNE,ÜNSAL GÜLMEZ NİLAY
Sürdürülebilirlik Bağlamında Eğitimde Bütünleşik Tasarım Yaklaşım
İÇLEK I. Ulusal İç Mimarlık Yüksek Lisans Eğitimi Kongresi, İstanbul/TÜRKİYE, 1 Şubat 2015
GÖRGÜL EMİNE
Emine Görgül Tam metin bildiri
Yüksek Lisans Eğitimi Kapsamında Kamu Üniversite İş Birliğine İlişkin Bir Model Önerisi ITÜ ve Erenköy RSHH İşbirliği ve TRSM Toplum Ruh Sağlığı Merkezi Tasarım Rehberi Ar Ge Çalışması
İÇLEK I. Ulusal İç Mimarlık Yüksek Lisans Eğitimi Kongres, İstanbul/TÜRKİYE, 1 Şubat 2015
GÖRGÜL EMİNE
Emine Görgül Tam metin bildiri
MİMARİ TASARIM EĞİTİMİ VE KENT ÖRNEK BİTİRME ÖDEVİ VE PINAR MAHALLESİ
MİMAR-İST, İSTANBUL/TÜRKİYE, No. 10, Aralık 2003, s. 106-113, ISSN: 1302-8219
TURGUT HÜLYA,AKSOY MELTEM,APAK SUAT
Suat Apak Özgün Makale

İLETİŞİM BİLGİLERİ

İstanbul Teknik Üniversitesi Rektörlüğü İTÜ Ayazağa Kampüsü Rektörlük Binası, Maslak-Sarıyer / İstanbul Tel: +90 212 285 3930